Size nasıl ulaşabilirim?

Bize ulaşmak için 533 301 63 81 veya 545 226 64 35 numaralı hatları arayabilir, isterseniz sarigulkelsoyhukuk@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Ne tür davalara bakıyorsunuz?

Hukuk büromuz bünyesinde farklı alanlarda uzmanlaşmış avukatlar barındırmaktadır. Bu nedenle ceza hukuku, özel hukuk, icra hukuku ve idare hukuku alanları için bize ulaşabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için “Çalışma Alanlarımız” sayfasına bakmanızı öneririz.

Çalışma saatleriniz nelerdir?

Hukuk büromuz hafta içi 9:00-18:00 saatleri arasında açıktır. Bize ulaşarak randevu alabilirisiniz.

İzmir'de değilim, yine de dava ve icra dosyalarıma bakabilir misiniz?

Yurt içi ve yurt dışında birçok farklı ilde çalışmalarımız bulunmakta. Eğer İzmir dışındaysanız online danışmanlık yolu ile bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Vekaletname nasıl çıkarılır?

Vekaletname, herhangi bir noterden çıkarılabilir. Bazı hallerde özel vekalet düzenlenmesi gerektiğinden vekalet çıkarmadan önce avukata danışmak önemlidir.

Dava açmak istiyorum, mahkemeye ne kadar masraf öderim?

Her dava türünün masrafı farklıdır. Tam miktarı öğrenmek için avukatınızın ne amaçla hangi davayı açacağınızı bilmesi gerekir. Çoğu davada davayı kazanmanız halinde karşı taraftan yargılama giderlerini alabilirsiniz.

Dava nasıl açılır?

Yetkili ve görevli mahkemeye vereceğiniz dilekçe ile dava açılır. Dava açılırken mahkemeniz yetkili ve görevli olması, yargılama harcı ve gider avansının peşin ödenmesi, yargılama usulüne göre sunulması gereken delillerin sunulması gibi birçok önemli ve geri alınamayan husus bulunmaktadır. Yanlış veya eksik dilekçe ile dava açılması hak, süre ve maddi kayıplara neden olabilir.

Dava süreci ne kadar sürer?

Dava süreci; davanın niteliği, taraf sayısı, yargılama usulü ve delillere göre değişmektedir. Genel itibar ile özel hukuk davalarının 1-3 yıl sürdüğü, ancak anlaşmalı boşanma gibi davalarda 1-3 ay içinde sürecin sonlanabileceği söylenilebilir.

Avukat tutmadan hukuki süreçleri yürütmek mümkün mü?

Evet, hukuki süreçleri kendi başınıza yürütebilirsiniz, ancak bu durumda hukuki bilgi ve tecrübeniz sınırlı olduğu için süreci doğru şekilde yönetmeniz zor olabilir. Hak kaybı yaşamamak adına, bir avukatın hizmetlerinden yararlanmanızı öneririz.

Müvekkillerinizin hukuki durumu ve bilgileri ile ilgili gizlilik politikanız nedir?

Hukuk büromuz, müvekkillerimizin her türlü kişisel verisini KVKK kapsamında titizlikle saklamaktadır. Politikamız gereği dosyalarımıza ait bilgileri kimseyle paylaşmamaktayız.

Ulaşılabilirlik ve acil durumlarla başa çıkma konusunda nasıl bir destek sağlıyorsunuz?

Çalışma saatlerimiz dışında, acil durumlara karşı da her zaman yanınızdayız. Acil durumlar dışında sorularınızı bize mail veya telefon aracılığıyla iletebilirsiniz.

Dava açtıktan sonra duruşmaları takip etmek zorunda mıyım?

Bu sorunun cevabı dava türüne göre değişiklik gösterir. Özel hukuk davalarının duruşmalarında avukatın varlığı yeterlidir. Ancak bazen mahkemede sizin dinlenmeniz gerekebilir. Ceza davalarında ise bağışık tutulmanın mümkün olduğu haller bulunmaktadır.

Kurumsal müvekkillere hizmet veriyor musunuz?

Evet, hem bireysel hem de kurumsal müvekkilerimiz ile çalışıyoruz.

Hukuki süreçte karşı taraf ile görüşmek istemiyorum, bu mümkün mü?

Tabii. Avukatınız olarak her türlü görüşme, yazışma ve konuşmayı sizi temsilen biz yapıyoruz. Mahkeme sırasında zorunlu olmadıkça karşı taraf ile görüşmek zorunda değilsiniz.